ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΤΩΡΑ!!

Δε με ξέρουν
όσοι νομίζουν
πως είμαι μόνο σάρκα και οστά-
ένας περαστικός ταξιδιώτης
πάνω στο διαστημόπλοιο της γης

που με γέννησε.
     


Γιατί είμαι Πνεύμα
αιώνιο, άφθαρτο, απεριόριστο από χώρο & χρόνο

και όταν η διαμονή μου εδώ τελειώσει
όταν οι ρόλοι μου εκπληρωθούν
οι στόχοι μου πραγματοποιηθούν
θα αφήσω αυτή τη διαστημική στολή
που τη λέω "σώμα μου"

                           

θα προχωρήσω σε άλλους χώρους, ρόλους, στόχους
μέσα στην αίωνια ζωή του οίκου του Υπέρτατου Δημιουργού μας μας.

Γι αυτό σκουπίστε τα δάκρυά σας
μην κλαίτε τόσο πολύ για μένα - ή για τον εαυτό σας

Αφήστε με ελεύθερη
μέσα στην Αγάπη που μας τυλίγει όλους
και μας κάνει   Ένα αιώνια!

Οι δρόμοι μας θα συναντηθούν και πάλι

ο νους μας και η καρδιά μας θ' αγγίξουν

η ψυχή μας θα φωνάξει από χαρά και γέλιο
καθώς θα θυμόμαστε τις ζωές που έχουμε ζήσει

τους κόσμους που έχουμε δει
τους δρόμους που έχουμε περπατήσει

                 

για να βρεθούμε, επιτέλους,

Ένα με τον Θεό.

(written by T. Sing Polson, "Αιώνια Σοφία")