ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ




  Σήμερα, Δημιουργέ μου, βοήθησέ με να δημιουργήσω το παραμύθι της ζωής μου με τόσο όμορφο τρόπο, όσο αυτός που δημιουργείς εσύ ολόκληρο το Σύμπαν.

Αρχίζοντας από σήμερα, βοήθησέ με να ανακτήσω την πίστη μου στην αλήθεια, στη σιωπηρή φωνή της ατομικότητάς μου.
 Θεέ μου, Σου ζητώ να εκδηλώσεις μέσα μου την Αγάπη, σε κάθε λέξη που λέω, σε κάθε πράξη που κάνω. Βοήθησέ με να κάνω την κάθε πράξη της ζωής μου μια τελετή Αγάπης και Χαράς. Βοήθησε με να χρησιμοποιήσω την Aγάπη ως ύλη για να δημιουργήσω το πιο όμορφο παραμύθι για τη δημιουργία σου.

Σήμερα, Θεέ, η καρδιά μου είναι γεμάτη ευγνωμοσύνη για το Δώρο της Ζωής. Ευχαριστώ για την επίγνωση ότι Εσύ δημιουργείς μόνο τελειότητα. Επειδή Εσύ δημιούργησες κι εμένα, πιστεύω στη δική μου τελειότητα.

Θεέ μου, βοήθησε με να αγαπήσω τον εαυτό μου άνευ όρων και να μπορέσω έτσι να μοιραστώ την Αγάπη μου με τους άλλους ανθρώπους, με όλες τις μορφές ζωής πάνω σε αυτόν τον όμορφο πλανήτη. Βοήθησέ με να δημιουργήσω το δικό μου όνειρο για τον Παράδεισο, για μια αιώνια ευτυχία της Ανθρωπότητας.

Σήμερα, Δημιουργέ μου, βοήθησέ με να θυμηθώ την πραγματική μου φύση που είναι Αγάπη και Ευτυχία. 
Βοήθησέ με να γίνω αυτός που πραγματικά είμαι και να εκφράζω αυτό που πραγματικά είμαι.

Αρχίζοντας από σήμερα, βοήθησέ με να αναγνωρίζω κάθε άνθρωπο ως αγγελιοφόρο Σου που μεταφέρει ένα μήνυμα. Βοήθησέ με να Σε βλέπω στην ψυχή κάθε ανθρώπου, πίσω από τις μάσκες, πίσω από τις εικόνες που υποκρινόμαστε ότι είμαστε.
Σήμερα, βοήθησέ με να μεταφέρω το μήνυμα της ατομικότητάς μου σε εκείνο το κομμάτι μου που πάντοτε επικρίνει. Βοήθησέ με, Θεέ, να αφήσω πίσω μου όλες τις επικρίσεις, όλα τα ψεύτικα μηνύματα που μεταφέρω στον εαυτό μου και στους ανθρώπους γύρω μου.

Σήμερα, βοήθησέ με να ανακτήσω την επίγνωση της δικής μου δημιουργίας σαν να είμαι ένας άγγελος και άφησέ με να χρησιμοποιήσω την επίγνωση μου ώστε να μεταφέρω το δικό Σου μήνυμα Ζωής, το δικό Σου μήνυμα Χαράς, το δικό Σου μήνυμα Αγάπης. 
Άφησέ με να εκφράσω την ομορφιά του πνεύματος και της καρδιάς μου μέσα στην ανώτερη τέχνη των ανθρώπων: στο Όνειρο της Ζωής μου.